2014. márc. 21.

Egy postás, aki...jó, hogy van...

www.origo.hu

"Pécsett mostanában legalábbis így történik. Ugyanis Szőke Tibor -postás- nem éppen hétköznapi módon végzi munkáját. Nem csak leveleket, pénzt és egyéb küldeményeket juttat célba, hanem bölcsességekkel is megajándékozza az ügyfeleit.
Pécsett mostanában legalábbis így történik. Ugyanis Szőke Tibor -postás- nem éppen hétköznapi módon végzi munkáját. Nem csak leveleket, pénzt és egyéb küldeményeket juttat célba, hanem bölcsességekkel is megajándékozza az ügyfeleit.
Van, ami nem kerül pénzbe, mégis jobban érezzük magunkat tőle. Szőke Tibor szabadidejében napi egy órát tölt azzal, hogy saját életbölcseleteit papírra veti majd másnap kézbesítés közben megajándékozza velük ügyfeleit. Így nemcsak saját maga számára teszi szórakoztatóbbá a munkáját, hanem másoknak is örömet szerez vele. Engem is várt már a munkahelyi levélszekrényemben kis cetli rajta egy üzenet, amely rögtön mosolyra fakasztott és szebbé varázsolta a napomat. Remélem, még sok-sok pécsihez eljutnak Tibor szívet melengető üzenetei" http://www.pecsinapilap.hu
Videónkból kiderülnek a részletek.


És egy hozzászólás a cikkhez:
"Egy számomra nem túl fényes napon futottam össze a fiatalemberrel "véletlenül" . Levelet hozott az egyik pécsi üzletbe, ahol mellékelte a napi bölcsességet is a levél mellé. Megfordult és felém is nyújtott egyet a kis cetlikből, hogy én is húzhatok. Bearanyozta a napomat! Elámultam azon, hogy ilyen is létezik! Valaki, akinek fontos hogy szebbé tegye embertársa napját! Így kéne élni mindegyikünknek. Egész nap a hatása alatt voltam. Igen! Ha mindannyian csak a környezetünket tesszük ily módon jobbá, egy kis idő és jobb lesz a világ. KÖSZÖNÖM TIBOR" Bboga

4 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Jó lenne, ha a hírek ezekről az emberekről szólnának.

      Törlés
  2. láttam ezt a riportfilmet, nagyon szimpatikus volt a fiatalember. Szerintem nagyon kevesen vállalnák be ezt önként, amit ő...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Talán összefutok vele valamikor. :) Bár a mi postásunk is ilyen. A Laci. Szeretjük. :)

      Törlés

Újra

Tegnap az Eset nem jött be. Egyszerűen nem jött be. Igaz az Esetnével beüzente, hogy kicsit késik. A kicsitből egész nap lett, és akkor már ...