2014. márc. 25.

Ez meg az...

Gondoltam, ha már kell menni tüdőszűrőre, összekötöm a könyvtárral, legyen valami jó is. Először persze, hogy odamentem.
 

Kikölcsönöztem őket.






Túlestem a szűrésen is. Egy nő piszkálódott a betegfelvételis nővel.
Bevásárlás közben pedig egy másik a pénztárossal. Az utóbbi egy jól öltözött sznob volt. Már messziről éreztem. Hiába álltam másik pénztárhoz, akkor hangja volt. Remélem egy napra elég volt szegényeknek egy ilyen vevő. 
Villámgyorsan osonkodtam haza,  közöltem Dödivel, hogy zsemléért már nem vagyok hajlandó elmenni, köszönöm szépen, ennyi elég volt a világból.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Újra

Tegnap az Eset nem jött be. Egyszerűen nem jött be. Igaz az Esetnével beüzente, hogy kicsit késik. A kicsitből egész nap lett, és akkor már ...