2014. márc. 15.

"Tele van varázslattal, és nem érdekli az időt."

"– Hollywood nem Anglia, itt az idős nők ritkán kapnak szerepet – panaszkodott a New York-i gálapremieren a 89 éves színésznő,  aki húsz évet nyugodtan letagadhatna. – Ott Maggie Smith vagy Judi Dench tele van munkával, nálunk az öregeknek alig jut lehetőség. Én viszont játszani akarok. Méghozzá nem haldoklókat, hanem erős, egészséges, csak éppen öreg embereket. A Téli mesét is azért szeretem, mert tele van varázslattal, és nem érdekli az időt. A sztori szerint Colin Farrell és én egyidősek vagyunk… amikor ezt megtudtam, már bele is szerettem a forgatókönyvbe." IC Press

Kép forrása: en.wikipedia.org

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Újra

Tegnap az Eset nem jött be. Egyszerűen nem jött be. Igaz az Esetnével beüzente, hogy kicsit késik. A kicsitből egész nap lett, és akkor már ...