2014. ápr. 18.

I. festi meg az emlékeket...rendelésre...


6 megjegyzés:

  1. Nem is tudom, ha én kérnék ilyen festményt, mit szeretnék, hogy rajta legyen...talán egy piros cseréptetős, fehér falú ház (réges régen, gyerekkoromban Nagymamám minden húsvét előtt körbemeszelte a házat, míg nem volt kőporozva....), körben rengeteg almafával és a háztól nem messze a kertben egy hatalmas diófa, aminek a koronájában olvas egy gyerek. Az a gyerek én voltam cirka 120 évvel ezelőtt :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Látom magam előtt. :) Elveszett paradicsom? Bár nem, mert most is szép kis kerted van. :)

      Törlés
  2. Tényleg ilyen volt gyerekkoromban a házunk és környéke:) rengeteg almafa, udvarra hajló ágakkal, alatta lóca, nyáron mindig ott ültünk este. De az a diófa...azt sosem felejtem el, a diófa tetején/ lombkoronájában való olvasásokat :) jaaa, hogy miért ott? hogy Nagymamám ne lásson meg, mert akkor dolgozni kellett volna és nem olvashatok...az más kérdés, hogy utána jól leszidott, ha előkecmeregtem, de megérte akkor is :D
    bocsánat, sokat beszélek - megint. Mindig :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó volt olvasni. Én is falun szeretnék élni. Remélem ez valóra válik. Láttam magam előtt. :)

      Törlés

Újra

Tegnap az Eset nem jött be. Egyszerűen nem jött be. Igaz az Esetnével beüzente, hogy kicsit késik. A kicsitből egész nap lett, és akkor már ...