2014. ápr. 8.

Jézus tanításai....

Olvasom a napi igéket, a keresztény hozzászólásokat, más helyeken, és rájöttem, hogy tisztelet a kivételeknek, de ők már szentnek számítanak, nem élünk úgy, nem tudunk úgy élni, ahogy ő tanította. Mert akkor nem lennének szegények. Ennyire egyszerű. Tartsd oda a másik orcádat, aki kölcsön kér el ne fordulj attól, úgy szeresd felebarátodat, ahogy tenmagad, az vesse rá az első követ. Én sem élek úgy, de én legalább bevallom. Én értem a tű fokát. Botladozom. Mennyivel vagyunk jobbak egy ateistánál? Sőt. Mert a Bibliát nem magyarázni kell, hanem úgy élni.
Képzeletbeli film:
Jézus azt mondja Péternek, hogy ő lesz az egyház alapja. Vajon azt is mondta neki, hogy építsen katedrálisokat, tele arannyal? El tudja valaki képzelni Jézust Rómában, amint átnézi a számlákat? Valahol rés van a pajzson. Jézus szinte ősközösségi elveket vallott. Talán az elejére kellene visszamenni?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Újra

Tegnap az Eset nem jött be. Egyszerűen nem jött be. Igaz az Esetnével beüzente, hogy kicsit késik. A kicsitből egész nap lett, és akkor már ...