"Csak Amerikában a hirdetők 400 milliárd dollárt költenek évente reklámokra, hogy meggyőzzenek arról: a termékük nélkül totális lúzer vagy. A reklámdumák egyetlen célja, hogy te és én elégedetlenek legyünk azzal, amink éppen van, és akik vagyunk. Az átlag amerikai naponta 1500–3000 reklámmal kénytelen szembesülni. Még azok is, akik nem néznek rendszeresen televíziót, állandó nyomás alatt állnak, hogy „fogyasszanak”. A pénzkiadó automatáktól a bevásárlószatyron át a gyümölcsre ragasztott matricáig minden reklámhordozó felület.
Nézetem szerint a legveszélyesebbek a gyógyszerreklámok, mert ezek bebeszélik az embereknek, hogy betegek.
A reklámügynökségek kiváló munkát végeztek, hogy elhitessék velünk: nem élet az élet dezodor, szájvíz és családi méretű pizza nélkül. Most úttörő módon megtanítanak minket betegnek lenni. Steven Pressfield, a Bagger Vance legendája és egyéb remek könyvek szerzője elárulta, hogy amikor ügynökségnél dolgozott, a főnöke azt kérte tőle, találjon ki valamilyen betegséget, aztán istentelenül megszedik magukat, ha arra gyógyszert kínálnak." Pam Grout
Nézetem szerint a legveszélyesebbek a gyógyszerreklámok, mert ezek bebeszélik az embereknek, hogy betegek.
A reklámügynökségek kiváló munkát végeztek, hogy elhitessék velünk: nem élet az élet dezodor, szájvíz és családi méretű pizza nélkül. Most úttörő módon megtanítanak minket betegnek lenni. Steven Pressfield, a Bagger Vance legendája és egyéb remek könyvek szerzője elárulta, hogy amikor ügynökségnél dolgozott, a főnöke azt kérte tőle, találjon ki valamilyen betegséget, aztán istentelenül megszedik magukat, ha arra gyógyszert kínálnak." Pam Grout
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése